תמי ורפי תאורה מעוצבת

053-7101338
דוד אלעזר, כפר סבא
חברות מומלצות בתחום...
שקע ותקע - פרימיום - לוגו
שקע ותקע - פרימיום 053-7102419

חברת שקע ותקע מתמחה בפתרונות מתקדמים בתאורת לד ותאורה לבית.

היבואנים - לוגו
היבואנים 053-9349652

חברת היבואנים מתמחה ביבוא אישי עבור לקוחותיה עם שלל מוצרים ברמה הגבוהה ביותר ובמחירי היבואן!!!

Green house - לוגו
Green house 053-9415084

Green house רהיטים - דור שלישי של חנויות רהיטים ששומר על מסורת של שירות ואיכות. בחברה תמצאו רהיטים איכותיים במחירים חסרי תקדים ובאיכות ללא פשרות עם אחריות יצרן ואחריות החנות לכל המוצרים.

אודות תמי ורפי תאורה מעוצבת

מי אנחנו :

T&R הינה חנות תאורה ותיקה ומקצועית בתחומה, הממוקמת בכפר סבא ומציעה שירות לכל אזורי הסביבה.
בבית העסק תזכו לעצב את בית חלומותיכם וליצור אווירה ייחודית המאפיינת אתכם באופן בלעדי. החזון המוביל את מנהלי T&R תאורה מבוסס על השילוב המושלם בין מתן יחס אישי והקשבה מלאה לכל לקוח ובין הקפדה על דגמים חדשניים ושילוב טכנולוגיות מתקדמות בכל קולקציה. לשם כך, ניתן ללקוחות שירות ייעוץ מקצועי הניתן על ידי אנשי מקצוע מנוסים בתחום מזה שנים רבות.
כדי לשמור על חדשנות מתמדת, ב- T&R תאורה מאמצים ערכים אקולוגיים ועל קידמה בכל דגם. בחנות ניתן למצוא מגוון רחב של דגמים חסכוניים בחשמל ועיצובים מינימליסטיים לדגמים המרשימים ביותר. על מנת להעניק את השירותים המקצועיים ביותר בתחום; לקוחותינו זוכים לשירות ייעוץ אישי עד הבית, ללא עלות ובהתאמה אישית לצרכי הלקוח - תוך מתן הערכה מקצועית של סגנון התאורה הדרוש במחיר האטרקטיבי ביותר. T&R תאורה הינה חנות וותיקה הממוקמת באחת הנקודות האסטרטגיות ביותר באזור השרון מזה שנים רבות. החנות מציעה שירותי ייעוץ והתאמת גופי תאורה מתקדמים לתושבי הערים באזור. ביניהן: רעננה והוד השרון, רמות השבים וכפר מלל, צופית ושדה ורבורג, רמת הכובש ועוד - המהווים ישובים קסומים בשרון. כמו כן מציעה החנות שירותים מקצועיים לתושבי הרצליה ורמת השרון האיכותית, כוכב יאיר ואבן יהודה, בצרה, בני ציון ועוד.

לחברה 647מוצרים באתר.

קטגוריות : גופי תאורה

חזור מעלה